22 Ekim 2010 Cuma

ASOSYAL OLDUM

işe başladığımdan beri hiç bir şey yapmaya vaktim ve halim kalmıyor.. evet bu arada iş buldum :) dershanede. şimdilik güzel gidiyor, öğretmenlik yapmayı seveceğimi düşünmezdim ama sevdim. iş hayatı zormuş günde 11-12 saat çalışıyorum, bir de stajyer öğretmen olduğum için azcık paraya :(
derahanede biri var fizikçi ,allam liseli gibi kur yapıyorz birbirimize, yok kalem çalmaya çalışmalar, geçerken dürtmeler, ciddi bir şey yok ama eğlenceli ve güzel... flört etmeyi özlemişim :) heyecanlanıyorum, onu görmek için bahaneler uyduruyorum, kısacası eğleniyorum. hayat güzelmiş

2 yorum:

  1. hayırlı olsun. bu arada c3 tarih oldu şeysini görünce gülümsedim :) sil istersen onu...

    YanıtlaSil
  2. eheh. bayadır bakamıyordum bloga, sildim. teşekkürler bu arada, işe gitmden bakayım dedim :)

    YanıtlaSil