23 Eylül 2010 Perşembe

İŞŞŞ


ik haftadır canım çıktı. sabah kalk, kahve yap, internetin başına geç, sırasıyla hürriyet seri ilan- kariyer.net-elemanonline da iş ilanlarına bak, sırayla ara, randevu al, duşa gir hazırlan , lanet olası topuklu ayakkabıları giy ve çık. görüşme saatinden önce git, bi cafe bulup otur, sigara içmemeye çalış. eve dön,yat, ertesi gün umutla, biz sizi arayacağız diyenlerin aramasını bekle bu sırada aynı işlemler devam etsin. 2 haftadır acil durum paralarımı yiyorum, beni nereye kadar idare edecek bilmiyorum.

görüştüğüm her yer "keşke deneyiminiz olsaydı" diyor. amk. alın işe deneyim olsun. artık yol paramı çıkarsın başka bir şey istemiyorum.

4 yorum:

  1. alın işe deneyim olsun. de alırlar bi dene sen.

    YanıtlaSil
  2. Zaten bizi kimse işe almazsa biz nasıl deneyimli eleman olacağız çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. bende bende. işe girdim sonunda :)

    YanıtlaSil